Medya Takip Merkezi tarafından düzenli olarak gerçekleştirilen reklam ve iletişim yatırımları değerlendirmesinin bu haftaki sonuçları açıklandı. Buna göre gıda sektörü hem reklam adeti hem de reklam süresi olarak yine zirvede yer aldı.
No |
Sektör |
Adet |
Sektör |
Süre(sn) |
1 |
Gıda |
7.926 |
İletişim Teknolojileri |
163.634 |
2 |
İletişim Teknolojileri |
7.640 |
Gıda |
156.648 |
3 |
İnşaat/Emlak |
6.728 |
İnşaat/Emlak |
136.759 |
4 |
Finans |
2.966 |
Finans |
94.207 |
5 |
Tekstil / Deri |
2.704 |
Siyaset/Politika |
48.711 |
6 |
Kozmetik |
2.348 |
Kişisel Bakım |
45.597 |
7 |
Ev Eşyaları |
1.981 |
Kozmetik |
44.050 |
8 |
Yayıncılık |
1.839 |
Yayıncılık |
41.020 |
9 |
Kişisel Bakım |
1.832 |
Ev Temizlik Ürünleri |
40.979 |
10 |
Ev Temizlik Ürünleri |
1.802 |
Tekstil / Deri |
39.876 |
*MTM Medya Takip Merkezi’nin 2-8 Mayıs 2011 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren 10 sektör listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir. |