Gidavitrini.com.tr - Güvenli gıda, tarım ve güncel gıda haberleri

Gıda sektörü yine reklam şampiyonu!

Gıda Ekonomisi

2-8 Mayıs haftasında, TV kanallarına en çok reklam veren sektör hangisi oldu? Ekranın gözdesi gıda markaları ile iletişim teknolojileri arasındaki rekabet nasıl sonuçlandı?


Medya Takip Merkezi tarafından düzenli olarak gerçekleştirilen reklam ve iletişim yatırımları değerlendirmesinin bu haftaki sonuçları açıklandı. Buna göre gıda sektörü hem reklam adeti hem de reklam süresi olarak yine zirvede yer aldı.
No

Sektör

Adet

Sektör

Süre(sn)


1

Gıda

7.926

İletişim Teknolojileri

163.634

2

İletişim Teknolojileri

7.640

Gıda

156.648

3

İnşaat/Emlak

6.728

İnşaat/Emlak

136.759

4

Finans

2.966

Finans

94.207

5

Tekstil / Deri

2.704

Siyaset/Politika

48.711

6

Kozmetik

2.348

Kişisel Bakım

45.597

7

Ev Eşyaları

1.981

Kozmetik

44.050

8

Yayıncılık

1.839

Yayıncılık

41.020

9

Kişisel Bakım

1.832

Ev Temizlik Ürünleri

40.979

10

Ev Temizlik Ürünleri

1.802

Tekstil / Deri

39.876

*MTM Medya Takip Merkezi’nin 2-8 Mayıs 2011 tarihlerinde, 12 TV kanalı üzerinden yaptığı reklam ölçümleme sonuçlarına göre, en çok reklam veren 10 sektör listelenmiştir. Telemarketing reklamları ölçüme dahil edilmemiştir.



Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.